En Joan s'està arreglant perquè ha d'anar a un sopar amb la seva família i tots els animals estan molt tristos perquè clar com que és en un restaurant molt_ molt-- de molta categoria doncs no el poden acompanyar. Quan s'està posant la jaqueta, la granota decideix amagar-se dintre d'una de les butxaques i així acompanyar-lo. El venen a buscar els seus pares perquè ja és l'hora de marxar i arriben fins a un-- fins al restaurant que-- fins el restaurant on faran el sopar. Mentres miren el menú i decideixen a veure què menjaran doncs la granota s'escapa de la butxaca d'en Joan i decideix anar a jugar amb els músics perquè li crida molt l'atenció aquests sorolls que fan els instruments. Es posa per la trompeta d'un dels músics i, clar, la trompeta deixa de sonar. I mentres busquen a veure què és el que ha passat doncs torna a sortir i comença a donar saltets i a i a molestar tots els músics fins que acaba parant la música i destrossant tota l'orquestra. Avorrida ja perquè lo de la orquestra ja se li ha acabat la diversió decideix saltar dintre d'una amanida que portava un dels cambrers que passava per allà. L'amanida la porten a una de les senyores que-- de les senyores riques que estan al restaurant i quan comença a menjar i veu la granota doncs es posa a cridar i es desmaia. A la granota no li ha fet gaire gràcia el crit que ha fet la senyora i salta cap a la copa d'un altre dels clients que té el restaurant. hm Mentres la senyora es queixa a tots els--a tots els cambrers que hi ha en el restaurant la granota fa un petó al nas del del client i quan ja els cambrers l'han vist i la van a atacar, torna a donar un_ un_-- intenta escapar-se però no pot i el cambrer l'agafa per les potetes. Aleshores és quan en Joan se n'adona que la granota l'havia seguit i havia estat jugant per el_ per el restaurant i quan veu que el cambrer la vol llençar fora doncs s'ho diu als seus pares i els seus pares han d'anar doncs a dir que la granota és seva i que_-- i que se la tornin al seu fill. El cambrer, molt enfadat perquè per culpa de la granota s'ha dest- s'ha acabat l'orquestra i els clients s'han enfadat molt, els fot fora del restaurant però en Joan està content perquè ha recuperat la granota. Els seus pares durant tot el trajecte no parlen i_ el miren molt malament perquè per culpa seva no han pogut ni acabar de sopar i aleshores el castiguen a no anar a l'habitació sense-- sense mirar la televisió ni res però quan arriben a la televisió i expliquen als altres animals que té en Joan doncs el que ha passat es riuen molt i s'ho passen molt millor que en el-- que en el restaurant.